Müügitingimused

VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED

Veebipoe PilaFit (edaspidi Veebipood) omanik on  OÜ ZENTROCS  (registrikood 17178274), 

asukohaga Tallinn

 

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

 

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

 

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

 

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgmiste makseviiside:

 

* Eesti pangamaksed

* Visa/Mastercard kaardimaksed

* Apple Pay ja Google Pay

* Maksa hiljem lahendused
 

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

 

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga- ja krediitkaardi andmetele.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

 

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.

Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:

 

* Omniva, Itella SmartPOST, DPD pakiautomaadid

* Kullerteenused (Omniva, DPD, Itella)

* Kaubale järele tulemine eelneval kokkuleppel

 

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 25 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

 

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

 

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

 

Kauba tagastamiseks tuleb esitada ostust taganemise avaldus, mille vormi leiab siit, ning saata see e-posti aadressile pilafit.ee@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

 

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus on tingitud toote mittevastavusest tellitule (nt vale või defektiga toode).

Ostja peab kauba tagastama 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse esitamist või esitama tõendi, et kaup on selle aja jooksul vedajale üle antud.

 

Veebipood tagastab ostjale kõik tasud hiljemalt 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse saamist.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest kuni asja tagasisaamiseni või kuni ostja on esitanud tõendid tagastamise kohta.

 

Kui ostja on valinud tavapärasest kallima kättetoimetamise viisi, ei ole veebipood kohustatud selle maksumust hüvitama.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda kaup tagasi, kui toote hind oli ekslikult märgitud oluliselt alla turuhinna.

 

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale.

Puuduse ilmnemisel tuleb esitada pretensioon kahe kuu jooksul, saates e-kirja aadressile pilafit.ee@gmail.com

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, parandab või asendab Veebipood kauba. Kui see ei ole võimalik, tagastatakse ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Kaebustele vastatakse 15 päeva jooksul kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis.

 

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja isikuandmeid vaid tellimuse töötlemiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.

Isikuandmeid edastatakse ainult veoteenuse pakkujatele.

Uudiskirju ja pakkumisi saadetakse vaid juhul, kui ostja on selleks andnud nõusoleku.

Ostjal on igal ajal õigus turundusmaterjalidest loobuda, saates vastava teate e-kirja teel või järgides e-kirjas toodud juhiseid.

 

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on pretensioone, palume need saata aadressile pilafit.ee@gmail.com.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda vaidlust lahendada, on võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avalduse esitada siin.

Lisaks võib ostja pöörduda Euroopa Liidu veebipõhise vaidluste lahendamise platvormi poole: https://ec.europa.eu/consumers/odr.

 

VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED

Veebipoe PilaFit (edaspidi Veebipood) omanik on  OÜ ZENTROCS  (registrikood 17178274), 

asukohaga Tallinn

 

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

 

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

 

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

 

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgmiste makseviiside:

 

* Eesti pangamaksed

* Visa/Mastercard kaardimaksed

* Apple Pay ja Google Pay

* Maksa hiljem lahendused
 

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

 

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga- ja krediitkaardi andmetele.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

 

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.

Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:

 

* Omniva, Itella SmartPOST, DPD pakiautomaadid

* Kullerteenused (Omniva, DPD, Itella)

* Kaubale järele tulemine eelneval kokkuleppel

 

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 25 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

 

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

 

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

 

Kauba tagastamiseks tuleb esitada ostust taganemise avaldus, mille vormi leiab siit, ning saata see e-posti aadressile pilafit.ee@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

 

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus on tingitud toote mittevastavusest tellitule (nt vale või defektiga toode).

Ostja peab kauba tagastama 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse esitamist või esitama tõendi, et kaup on selle aja jooksul vedajale üle antud.

 

Veebipood tagastab ostjale kõik tasud hiljemalt 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse saamist.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest kuni asja tagasisaamiseni või kuni ostja on esitanud tõendid tagastamise kohta.

 

Kui ostja on valinud tavapärasest kallima kättetoimetamise viisi, ei ole veebipood kohustatud selle maksumust hüvitama.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda kaup tagasi, kui toote hind oli ekslikult märgitud oluliselt alla turuhinna.

 

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale.

Puuduse ilmnemisel tuleb esitada pretensioon kahe kuu jooksul, saates e-kirja aadressile pilafit.ee@gmail.com

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, parandab või asendab Veebipood kauba. Kui see ei ole võimalik, tagastatakse ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Kaebustele vastatakse 15 päeva jooksul kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis.

 

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja isikuandmeid vaid tellimuse töötlemiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.

Isikuandmeid edastatakse ainult veoteenuse pakkujatele.

Uudiskirju ja pakkumisi saadetakse vaid juhul, kui ostja on selleks andnud nõusoleku.

Ostjal on igal ajal õigus turundusmaterjalidest loobuda, saates vastava teate e-kirja teel või järgides e-kirjas toodud juhiseid.

 

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on pretensioone, palume need saata aadressile pilafit.ee@gmail.com.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda vaidlust lahendada, on võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avalduse esitada siin.

Lisaks võib ostja pöörduda Euroopa Liidu veebipõhise vaidluste lahendamise platvormi poole: https://ec.europa.eu/consumers/odr.